Anne bizimde öyleydi en geç 9 da yatardı siz yine uyu uyan yapıyormuşsunuz biz 11 de zor yatırdık artık😩 ben mama takviyeside veriyorum uykudan önce aç olduğu için değildir..4. Ay uyku gerilemesi oluyor diye okumuştum ama bu kadarını beklemiyordum ya inşallah geçicidir bizim birde atak dönemimiz valla bu atak bana geldi resmen tepemin tasınatıp duruyor 😂 gece 12 de koltukta sızmışız artık anne baba olarak küçük hanım bizim yatağı istila etmiş yatıyor 😂😅 inşallah geçer bu dönem çok zor çünkü..