Yabrukus Mrb anneler bebeğim 2 aylık uzandığı yerde kollarını çok çırpıyor ayaklarını çok çırpıyor nerdeyse uçacak bazen heyecandan iç çekiyor çırpınırken bu normalmi sizin bebişlerde de varmı bu durum acaba teşekkürler cevap verenlere💋💋
Zdmom Yabrukus ellerini kesfediyor 2 3 gun sonrada eljni agzina goturmeye baslar bizde oyle oldu bende diyordum bu kiz napiyor diye sevinc cigliklarida atiyor artik
Ennur Yabrukus Bizimkinde bu durum 3 aylıkken başladı befes nefese kalıyor neden yaptığını anlamış değilim sanki heyecanlanıyor gibi
BusraElaa Yabrukus ahh aynı benim kızı anlattın bazen annecim o kollar ayaklar hiç mi yorulmuyo diyorum😊 keşfetmeyi öğreniyolar sanırsam
Zdmom Yabrukus bizim ki yumrugunu yiyecek sanki ama elime bisey verince tutmuyor hemen atiyor ya sizinki nasil
Yabrukus Ennur ama inanılmaz tatlı oluyorlar resmen yiyip bitiresim geliyor ama bi yandan da yoruluyo üzülüyorum zaten minicik benimki
Ennur Yabrukus Evet çok tatlı oluyolar gerçekten ama böyle nefes nefese kalıp yorulduğundan yeter annecim diyorum seviyorum sakinleştirmeye çalışıyorum ben onunla konuştukça iyice çırpınıyo ☺️
Sevda6767 Benim 5 gün sonra 4 aylık olacak iki aylıktan bu yana arada yapıyor canım. Ben de uçtu uçacak diyorum :) dediğin gibi arada da ıhh diye iç çekiyor dünyalar tatlısı onlar ya
Yabrukus Ennur ehheheh aynı benimki de hele bazen tavanda bişeyi takip ediyo onu görünce falan birden coşuyo
Yabrukus Ennur sorma korkuyorum bide ben o öyle yapınca okumaya başlıyorum tüm sureleri görsen muhabbet ediyo falan 🤣