Arkadaşlar merhaba.
ben hamile olduğumu öğrendim kan tahlili verdim .daha sonra doktora randevu aldık kaç haftalık oldugunu öğrenmek için.fakat virüsten dolayı hastaneye gidemedim .iki gündür de kahverengi akıntı geliyor bugün biraz daha kan gibiydi sizce bu nedir ne olabilir ?