Dilekb 7 ay 10 gunluguz. Sık uyanıyoruz ve hemen memeye tutuyorum. Siz de her uyandığında memeye mi koyuyorsunuz
GirayinAslisi Dilekb 6 aylik oldu direk mme veriyorum emiyor uyuyor da çok uyaniyor ya bu son geç emzikle idare ediyim bi kaç kere meme vrmeyim dedim ağlıyor istiyor alıştı sanirim
Balannesi Dilekb Size tavsiyem her uyandığında emzirmeyin yoksa bunu alışkanlık haline getiriyolar kendi halinde uyumasını bekleyin çok ısrar ederse emzirin. 6 ay sonrası gece beslenmesine gerek kalmıyor bu alışkanlığı yüzünden 2.yaşına girecek emzirmeyi asla bırakamıyorum.
hawiinnazz Bizde 6 aylık olduk gece ara ara emmek için uyanıyor zaten oğlum gündüz çok emmiyor bende gece uyandıkça emzirmeye çalışıyorum uykusuzum ama mecbur alıştık sanırım normalleşti Benim için