guzelyavrumm
salyalar bizdede inanılmaz yoğun şu sıra, parmaklar hep ağızda, saglık ocağına hiç götürmedim ilk ay Doğum yaptığım hastanede yapıldı tüm tetkikler ve aşılar 2.ay aşılarımızda Farklı bir dr ‘un özel muayenehanesine başladık.. zaten kafamda hiç hastaneye götürmemek vardı hele şimdi durumlar böyle asla gitmem..