Birponcikannesi Turkiye bir avrupa ulkesi kadar güçlü bir devlet degil canim maalesef. 1 hafta bile ekonomi dursa bu devletin toparlanmasi için uzun yillar demektir. Hadi onu geçtim, 2 gun bile dukkan acamadiginda büyük zararlar edebilen esnaflar, isciler var. Onlarin kirasi, elektrigi, suyu, faturası vs nasil karsilayacak halk? Hadi devlet memurlari bi sekilde bakti başının çaresine de serbest meslek erbabı olan halk ne yapacak, ne yiyip ne içecek 😔 devlet her eve, herkese para dağıtacak kadar zenginde değil, bu bildiğin batmaktir. Bile bile ayağına sıkmaktir. O yuzden ısrarla sokaga çıkma yasağı ilan edilmiyor. Tabi bu benim anlattiklarim buz daginin gorunen kısmı. Hele birde arka planda bizim bilemedigimiz meseleler dönüyor. Ve işin kotu tarafi, virus en sona dogru buraya gelmesine rağmen, aylardie halk bilinçsizdi. Hic kimse ekstra bilinclendirmedi kendini. Tersine sokaklarda, parklarda, avmlerde dikkatsizce yediler ictiler gezdiler tokalastilar seyehat ettiler. Sasirmadim hizla yukselen bu sonuca. Daha yükselecek gibi 😔 Allahim tez zamanda bu olayida daha az zararla atlatmamizi saglar inşallah 🤲