eylulece Alpveannesi ben kullanıyorum 3 aydır ama ben emzirdikten sonra boşaltmak için kullanıyorum memnunum
dbm Alpveannesi bende almıstım sütün fazlaysa işe yarayan birşey bence. benim sütüm şarıl şarıl akmıyordu işede yaramadı😓