Cnprtk Gaz damlasını bıraktık. Bebeğim artık rahat gazını çıkarıyor. Bu aydan sonra kullanma gereği duyar mıyım? Mesela ek gıda da lazım olur mu? Yoğurt vs yediğinde ?