Mervee123 Kızlar,kızım 6 ay 18 günlük.Artık ek gıdaya başladık haliyle.Fakat hiçbir şekilde su içmek istemiyor.Anlamıyorum ihtiyaç mı duymuyor.Nasıl içirebilirim tecrübesi olan anneler yardımcı olabilir mi?
mikelenjelo35 Mervee123 bu bebeler neyin ne olduğunu bilmiyor herye karşılar .bebe kafası😅 suyu ac olduğu ana denk getirirsen mama zannedip içer su oldugunu anlayasiya içtiği kadarı yeterli.sabahtan beri şurup içirmek için koluma kramp girdi hem kollarını tutup hem siringayla şurubu tukurmeden icirmeye çalışıyorum.bi ara baktım şırınga yi almış ağzına deydiriyor oynuyor tadına bakiyor.yani şaka gibi normalde de görür görmez anlayıp ağlıyor.
mom0989 Mervee123 şükür benim kızım çok seviyor ama biberonla değil ağzına sıkıyorum oyun gibi içiyor şükür 7 aylığız günde 100 cc su 60-80 cc ıhlamur. 50 cc de kayısı suyu
cerennaslann Mervee123 pipetli suluk alın birkaç haftaya nasıl içildiğini çözer🥰Renkli birde kendi tutarak içtiği için hoşuna gidecektir.Biz avent kullanıyoruz akıtma hiç yapmıyor kaç kere düştü mama sandalyesinden bilmiyorum hala sapasağlam
Sum87 Mervee123 olsun yine az da olsa gidiyordur bende çok uğraştım zor oldu ama oldu bir şekilde ağırlık ek gıda olunca suya yöneliyorlar ☺️
Minikadammom Biz şu an 13 aylığız, ama benim oğlumda hicbir sekilde icmek istemiyordu o dönem. Biberonla mı veriyorsun birde? Kaşıkla bardakla falan hep deniyordum bende,1 ay sonunda başlamıştı içmeye. Sen yine ara ara teklif et canım, zamanla alışır içer.
Mervee123 Minikadammom Bazen biberonla bazen de kaşıkla deniyorum canım.Diliyle iktiriyor ya da geri çıkarıyor🤷🏻♀️
Deletedmom114 Kaşık ile veriyorum suyu yudum yudum içiyoruz. Yemek yeme süremiz 5 dakika su içme süremiz 55 🥀
Mervee123 cerennaslann Evet haklısınız.Alıştırma bardağı almayı düşünüyorum.Dikkatini çekersem içirebilirim sanırım☺️
Muhammedtrn cerennaslann maşallah diyelim baya sağlam yapmışlar gerçekten 10 aydır bizimkide kırılmadı henüz 😄
Nzl_hilal Pipetle içmeyi öğretmelisin bence . Onlara hem eğlenceli geliyo hemde fazlasıyla içmiş oluyorlar. Benim kızım bu yüzden çok seviyor artık su içmeyi pipetli suluk almştm
Muhammedtrn Mervee123 biz 5 aylıktan beri pipetli suluk kullanıyoruz çokta severek içiyor. Hatta o kadar çok içiyorki kusuyor tekrar. 🙄 15 aylık maşallah hiçte suya yok demiyo au olmadan da yemek yemiyor. Pipetli suluğu çok sevdiğinden bence… Biberonlada çok denedik hiç içmemişti.
Nzl_hilal Muhammedtrn ay evet yemekte her dk da bir şiii şiii diyo yani su . Bimkaç kaşık alıyo ardından hemen su sonra tabi bi yemek bi su kusuyo yemekten sonra🤦♀️😂
Ecrininannesii Mervee123 benim bebeğimde öyleydi başlarda kuscak gibi yapıyordu hatta daha sonra ısıtıp verdim öylelikle içti şu an çok güzel içiyor sizde öyle deneyin ılık olunca içer belki