ozgekeremehmet Merhaba anneler.. Korona sebebıyle malumm evlerdeyız ve bebeklerımızınde canları en az bızım kadar sıkılıyor. Oglum 15 aylık ve artık nasıl oyalacagımı sasırmaya basladım.. Oyun tavsıyelerınızı beklıyorum… Sımdıden tesekkurler hanımlar