Oykuu_bebekk bende olmuştu banyo sonrası tülbentle iyice kurula ıslak kalmayack dar ve naylon giysi giymeyecksn. Genel cerrah asistanligi yapmıştım yaptığım zamanlar bu başıma geldi doktoruma söyledim uzun bir çubukla yakmıştı. Yakma diyoruz ama yakmıyor tabi orayı donduruyor gibi düşün. Mantar olabiliyor sebebi bide doğum da kesilen göbek kordonunu yanlış kesme az veya fazla kesme gibi sebepler ama en büyük sebebi ıslak kalmayacak kurula. Doktora şimdi bunun için gitme temiz tut ve her temizlik sonrası kantaron yağı sür yoksa zeytinyağı sür. Cok pis bir kokusu vardır bilirim.