ElmaliTurtamm benim kızım da yürümek istediği için çok düşüyor ama çok şükür hiç bişey olmuyor bazadan bile düştü onda da bişey olmadı gözlemledim 6 saat hiç uyutmadim sizde öyle yapın çocuk ne kadarda dikkat edersen et yinede düşe kalka büyür diyorlar doğru diyorlar galiba dün kızım ben yanindayken bile düştü anlık olan bişey şükür bişey olmadı rabbim korusun bütün bebeklerimizi