Sevdaaacar Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 aylık oldu güzel pratik bir mama sandalyesi istiyormda fiyatı önemli değil önerilerinizi bekliyorum
Pearlmerve Sevdaaacar almısken saglam bişi alın bence boyle bi bebek dustugunu biliyorum a101 ikea onlar basit bence
AlparslanSergen Deletedmom114 ya seni yerim çok denk geliyorsun böyle postları okurken tabi ben her zaman yazamıyorum. Bende a101den aldım daha doğrusu annem aldı 25 TL ye minderi aldım mis oldu
Hacere Joie mimzy snacker e bebekten 379₺ almıştım, kullanışlı bence yer kaplamıyor ve sağlam diğerlerine göre.
glsre AnneBebek1 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU merhaba çok şükür baya azaldı iştahıda yavaş yavaş yerine geliyo 2 hafta kadar çektik ama çok zordu
Sevdaaacar Çok teşekkür ederim hepinize bende joie mi chico mu kararsız kalmıştım ama suan tam kararımı verdim joie alacam
mehtap92 Ikea bence fiyat performans açısından gayet iyi düşer falan yazanlar bebeği içinde bırakıp evden uzaklaşmıştır herhalde. Gayet sıkışık duruyor içinde çocuk anca 2-3 yaşına gelecek ki ayağa kalkarak çıkmayı öğrensin denge sağlayıp.