Kızlar kızım bu hafta 5 aylık olucak ama pek uyku düzeni oluştu sayılmaz. İki tane beşiği var ama içinde yatmıyor. Salonda uyuyoruz mecburen ne yaptıysam beşiğe alıştıramadım. Önceleri kucakta uyuyordu surekli sonra onu bıraktırdım zorla aslında benimde hoşuma gidiyordu ama çok yorucuydu kızım çok kucak sever ama indirdiğim an kalkıyor nerde olursa olsun hep temas istiyor hamakta uyuyor oda hep sallayarak hep destek yanı ama son zamanlarda ağlamadan asla uyumuyor ağlayarak uyuyor ve bu beni çok aşırı yıpratıyor. 😣 Sizce neyapabilirim? Uyku saatlerini kesinlikle kaçırmam sadece onla ilgileniyorum zaten her yolu denedim ama bir türlü şu ağlamayı bıraktıramadım. Uyku düzeni nasıl oluşturabilirim? Fikirleriniz bekliyorum💕