Bebeğim daha 8 günlük anne sütü yasak kullandığım ilaçlardan dolayı. Hep mama yiyor ama nasıl, bir uyanıyor 90cc yatıyorum 2 saat sonra bidaha 90 hatta 120 bile içiyor bazen. Yani anlayacağınız 8 günlük bir bebeğe göre fazla içiyor ama çocuk doktoru bunda bir sorun olmadığını hatta çatlayana kadar içebileceğini söyledi. Aptamil kullanıyorduk SMA önerdi bugün ve azalttık mamayı 2 saatte 30cc veriyoruz. Velhasıl kelam dünden beri kabız oldu bebeğim makatında sıkışmış kakası ben elimde çıkardım nasıl zorlanıyor anlatamam aldık hastaneye götürdük lavman yaptılar biraz rahatladı yani bunun bir çözümü yokmu ? Doktor mamayı değiştirdi dediğim gibi onu deneyin dedi ve anlık çözüm olarak lavman verdi peki bu bebek ne zaman düzelir hatta düzelir mi ne yapmalıyım çözümü nedir ?