NurR İlk taktığımda yatarak ve zorla taktım zaten böyle olması gerekiyor. Dedim ben bununla nasıl nefes alacağım😱 Sonra müşteri yorumlarını okuyunca gaza geldim. İlk gün sadece 1 saat takabildim. Sonraki gün 3 4 saat taktım. Baktım eskisi kadar rahatsız etmiyor. Sonra günde 6 7 saat takmaya başladım. Bir haftanın sonunda orta kopçalara geldim.
İnceldiğimi görünce çok mutlu oldum düzenli olarak 4 5 gün daha taktım. Toplamda ilk başladığımdan itibaren iki hafta sonrasında son (yani en son ) kopçaya geldim 🤗
Dedim daha da incelmeliyim ve M beden sipariş ettim. Şimdi de M bedenin en dar kopçasındayım 💃💃💃 gören diyor göbek falan yok. Sen nasıl doğum yaptın 😍
benim göbeğim yok sayılır artık ama bacaklarım çok kalın 😔 o yüzden de diyet +spor yapmaya çalışıyorum. Üst beden 40 alt beden 44 🤦♀️