Hvvhzl bazi annelerimiz ve bazi büyüklerimie yanliş gelebilir ama ben dogum yaptiktan 3 gün sonra dişari cıktım ve bebegimide cıkarttım oksijen almaya ihtiyaci var her insanın nasıl varsa onlarinda var ayrica kiş aylarinda dişari cıkartmanizi günde en az 10 dakkada olsa öneririm çünkü o havayi solumaliki bagişiklik kazanabilsin güclü bir cocuk olsun🙏