Aslinda
kendimle yüzleşmek için yazıyorum aglasam bi oh diyeceğim belki de ama artık soğudu yüreğim herseyden.umutsuz vaka değilim ama cok kırıldım , yaptığım hicbirseyin
bi öneminin olmadığı saygı sevgi ilgi göremediğim kendi evimde tek
bi sözümün dahi geçmediği bi evlilik belki öyle belki değil. Eşim bana benim
parami hak etmiyosun demişti yaptığının ettiğinin aldığının hesabını lafını yapıyordu bende senin evinde beslediğin bi yetim değilim dedim
kiyamet koptu 3 haftadır tavırlı binyabanci . Eşimin küsme huyu vardır bi yılda konuşmasa oralı olmaz. Ama
ben artık cok
yiruldum iki tane küçücük yavrularım var ve ben daha coook gencim hayallerim ukutlarim yolculuğa daha basladim
ama
yoruldummmm…