ikiprensesannesiiiii Merhaba doktorum kaşık mamasına başlayabileceğimizi söyledi 5.aydayız ama mamalara bakıyorum hep sütlü diyo 1 yaştan önce sütlü ürün vermek doğru mu? Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz? Yardımcı olur musunuz?