Afa Bebeğim 5. Hafta atağında korkunç bir hafta içindeyiz. Gündüz 1 saat falan uyuyor o da 10 dkkadan toplam bir saat gece aynı şekilde saatte bir uyanıyor. Sürekli ağlama halinde sizde durumlar nasıl geçiçek mi hiç geçer gibi gelmiyor.
Drydnz12 Afa benim yavrum normalde rahatdı ama bir haftadır çok fena ağlama krizlerine giriyoruz sizde de öyle mi 🤷🏻♀️ Acaba rahatsız mı diye de düşünmedim değil
Ayaf Ayni durumdayiz canim.benimde bebegim hic uyumuyo.kolik galiba.gaz sorunu var.uyku 0. Ne yapsam olmuyor.gece uykusuz, sabah uykusuz.ne yapacagimi wawirdim artik..