AysegulAsel Bebekleriniz ne kadar emiyor kızlar ? 9 günlüğüz 1 saatte bir emziriyorum 10 dk 30 dk arası emiyor hep. Sarılığımız var düşmesi için sık sık emzirmeye çalışıyorum ama az mı emiyor acaba ?
1prensesannesi AysegulAsel benim kizim da doğdu dogali 10 dk en fazla 15 dk emiyor 😅 saatte bir emzirmeniz iyi
Premses AysegulAsel yok canım iyi emiyor saat başı en az 10 dk iyi bir rakam sıkma canını..benimki o zamanlar 2 saate bir 20-25 dk emiyordu ..şimdi 5 dk da hüpletiyor 2 aylığız 😁
AysegulAsel Premses bizde bide sarılık var tahlil yaptırdık 14 çıktı yarın tekrarlayacağız o yüzden de sık sık emzirmeye çalışıyorum. Sağlıkla büyüsünler İnşallah 🤗
Premses AysegulAsel iyi yapıyorsun canım sık sık emzirmen büyük çözüm bu..sağlıkla bebişleirmiz büyüsün inşallah 😍
AyseM Canım benim bebeğim de 11 günlük sarılık var bizde de ama doktorumuz yüksek değil sık beslenmesi lazım dedi. İki saatte bir emzirmeye çalışıyorum ama oğlumu bazen uyandıramıyorum ne yaparsam yapayım açmıyor gözünü. Emdiği zamnlarda da süreleri değişiyor bazen yarım saat bazen 15 dk. Her emzirme de iki göğsümü de vermeye çalışıyorum. Günde 5-6 kez bezini değiştiriyorım kakasını da yapıyor. Ama hala yeterli mi bilemiyorum. Uyandırmak için sen neler yapıyorsun ben saat başı mümkün değil uyandıramam.
AysegulAsel AyseM gıdıklıyorum, poposunu pışpışlıyorum, hafif hafif poposuna vuruyorum uyanmıyo uyurken de bu şekilde emiyor başka türlü emmiyor. Sabah hep uyuyoruz gece uyanıyoruz biz. Geçmiş olsun inşallah bir an önce düzelirler
Cansel AyseM Canım benim bebişi de hiç uyandıramıyordum ama çözümünü buldum çok şükür altını açıyorum biraz debelenip hareket edince kendiliğinden uyanıyor. Bizim de sarılığımız vardı bu yöntemle karnımızı doyurup atlattık ☺️
Mervemiray 17 günlüğüz sarılık olmadık çok şükür 🙏 ilk günler 30-45 dk emiyordu şimdi değişiyor bazen 15 dk bazen 1 saat değişiyor emzik de tutmadı hep göğsümde kalmak istiyor uykusu da çok hafif hemen uyanıyor hiç uyandırmaya uğraşmadım hep o beni uyandırdı ☺️
mert2021 Benim Bebeğim de 29 günlük sürekli emiyor bazen 1 saati geçmiyor tekrar emmek istiyor bi sakınca olur mu acaba ya da doymuyor mu kayınvalidem doymadığını söylüyor ama bana göre de çişi kakası çok iyi hatta altını her açtığımda çişini yapar mutlaka ama bilemedim