Arkadaşlar merhaba bebeğim bugün 2 aylık oldu kolik bir bebek ve 10 günlükten beri makatında yırtık var fazla gazdan dolayı olmuş dedi doktor Anestol krem ve bepantol ü karıştırıp sür dedi fayda etmedi madecassol kremde aynı şekilde son care zeytinyağı ve sarı kantaron yağı da denedim yok geçmiyor 🥺 başına gelen tavsiyesi olan var mı bebeğim kakasını yaparken acıdan ağlıyor sürekli bir an önce geçirmem gerek bu çatlağı 😔😔😔