Melikesmum Sevcanahmet ben 2 buçuk ay önce Doğum yaptım dün kanamam başladı koltuk ittim o yüzden oldu diye düşündüm . Ama bugün de devam edince adet olduğumu düşündüm .
Rsenaselim Sevcanahmet gusül aldıkdan 10 gün sonra hemen adet oldum şaşırdım hatta neden bu kadar erken oldum diye 40 başı derlermiş onada sezeryan oldum bende
Busraakkas Bu kişiden kişiye çok farklılık gosteren bi durum sanırım canım ben lohusaligim bitti 5 gün sonra adet görmeye başladım
CaganBulut 2,5 ay oldu hala olmadım doktorum olmayabilirsin demişti ilk yıl bakalım Olmazsa 6.ayda bir kontorle gitmeyi düşünüyorum 🤔
SedaOktenzbier bu hafta salı günü oldu :) ama ilk gün dışında çok gelmedi..4 temmuzda doğum yapmıştım
Nisaasel Sevcanahmet evet 7.5 aydır adet görmüyorum doktor Tarlusal verdi ama emzirdiğim için kullanmaya korktum
Aleynaozkaya Sevcanahmet aha ben bugün oldum şükürler olsun az kalsın gebelik testi yapıyodum😂😂 bu arada üç buçuk ay oldu bir seneye kadar adet görmemek normal özellikle emziriyosanız
Doruksmet Premses 😂😂 şişkinlikten deliliğe vurdum hiç sorma 😊 postu okuyana kadar aklıma bile gelmemişti adet olmayışım o derece unutmuşum ☺️
Emy Dogumdan tam 3 ay sora oldum son adet tarihim gecen sene 1aralıktı tam bir sene sora bugun hasta oldum garıp geldı valla