Merhaba arkadaşlar normalde böyle bir soruyu burda sormazdım hastaneye giderdim ama biliyorsunuz ki şu virüs yüzünden hiç biryere çıkamıyoruz . Benim daha önce 3 düşüğüm oldu sonrasında kan sulandırıcı iğne ile bir bebeğim oldu şuan tahminen 7 haftalık hamileyim sizce ne yapmam gerekiyor eczaneden iğne alıp kullanmalı mıyım yoksa böyle durum yaşayan oldu mu nasıl oldu lütfen yardımcı olur musunuz gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum