Canım kolik saatlerinde,buziki orhan-bebeğiniz ağlamasın dinleyerek ılık banyo yaptırıyordum. Banyo sonrası tüm vücuduna bebek yağı ile masaj yapıyordum çok rahatlatıyordu.
Ardından emzirip yarım kundak yapıp beyaz gürültü ile uyutuyordum.
Biliyorum ve seni anlıyorum çok zor bir süreç. Bu günleri atlatacaksınız, hep böyle olmayacak emin ol bak.
Hiç bir damla işe yaramadı en ufak. Hiç bir yöntem de. Sadece ılık banyo sürekli masaj bisiklet çevirme hareketi ve bacaklarını hafifçe karnına bastırıyordum. Özellikle ıkındığı zamanlarda.