Sevim07 Amaaan olsun sağlıklı olsunlar gerisi hiç önemli değil. Bende hastaneye başım ağrıyo diye gittim ekleempsi nöbeti geçirdim ve daha doğuma 1 ay varken mecburi sezaryene alındım. Hiç bişeyi hatırlamıyorum bile çok kötü nöbet geçirmişim bi uyandım yoğun bakımdayım. Çok zor zamanlardı. Ben yoğun bakımda olmama rağmen kızım küveze alınmamıştı😍