Ozgesma Kuzlar aventin slikon gögüs ucu var sıcak suya koyup yapıştırıyorum ama bebek emerken kayıyor çıkıyor bi türlü emziremiyorum ben mi yapıştıramıyorum acaba siz nasıl tutturuyorsunuz 😞
Deletedmom114 İki elinle biraz gerdirip önce alt sonra üst kısmı takabilirsin canım. Sıcak su biraz tutmuyor. Ben sirke ile yıkıyorum, ılık su ile duruluyorum bilgin olsun daha steril 🤸🏻♀️
Kuebra_ecrinveeymeninannesi Merhaba kızlar sizler nezamndır silikon kullanıyorsunuz? Biz bir aydir kullanıyoruz silikonsuz almiyor 😞
anakraliceee @Kuebra_ecrinveeymeninannesi 4,5 ,ay oldu benim canım ama bikac gün uğraşıp bıraktırmak düşünüyorum öğün bi arkadaş yazmıştı, 3 gün zorlanmış ama sonra emmeye başladı diye