Bebeğim 5 ay 10 günlük 4 gün önce gözü küçüldü kanlandı çocuk doktoru bi damla verdi iyileşme belirtisi olmadığı İçin bugün doktoru aradım göz doktoruna götür dedi götürdük bir damla daha verdi gözlerini açamıyor sürekli ağlıyor kafayı yiyeceğim canı yandıkça :(( böyle bir durum yaşayan var mı ne yaptınız