Kızlar 3 ay10 gunluk erkek bebegım var dogduktan 1 ay sonra basında konak cıktı 2 aydır ugrasıyorum yaglıyorum basını yıkamadan once yıkadıktan sonra tarakla alıyorum azalıyor ertesi gün yine cogalıyor bir turlu gecmedı gecmek bılmıyor ne zamana kadar boyle devam eder ne yapmam gerekir onerınız bilginiz varmı lütfen yardımcı olun okuyupta geçmeyin cevap verin lutfen şimdiden teşekkürler 🌺