Ya bu kasada satılıp kampanyada olan ürünler hep sıkıntılı oluyor ben de geçen chicconun biberonunu aldım ebebekten kampanyadaydı pişman oldum kapağı iyice kapanmıyor saçma sapan bi ürünmüş zaten çok satılan malları neden kampanyaya soksunlar ki bu bana ders oldu, paylaşım için teşekkürler daha dikkat ederiz bundan sonra 👍🏻