Haftaya yaşını doldurucak kızım. Ne normal nede popo üstü emeklemiyordu ama 1 aydır elleriyle sağa sola kendini çevirip ilerlemeye başladı. Yani oturuyor elinin üstüne eğilip diğer tarafa oturuyor sanırım böyle emekleyecek. Yürümeye çok hevesli sıralıyor. Desteksiz ayakta dueuyoe. Tutunup kendi ayağa kalkıyor.. Her bebek emeklemek zorunda feğil diyor doktorumuz.