HiranurElifLiva Kızlar merhaba;17 günlük bebeğim var her anne sütü emdiğinde burnunda süt geliyor sebebi nedir?😞 çok korkutuyo beni
Hande59 HiranurElifLiva yeni doğduğu zaman aynı problemi yaşadım doktorum yA fazla emiyor yada gazını çıkaramıyor bu sebepten burundan gelir demişti gazını iyi kontrol et canım
Deletedmom268 HiranurElifLiva korkma canım cok emmıs doyduklarnı bilmedikleri için bıde kendilerini güvende hissettiği için devamlı emmek ister biraz büyüyene kadar ben kendim 3 4 defa yaşadık bu olayı
DefneliAnne HiranurElifLiva benim kızımda da olurdu korkmayın midesi küçük iştahı büyük 😂düzelir hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla büyütün