Syst33 oğlum 21 aylık bu zamana kadar denemediğim bişey kalmadı hiç bir fayda görmedim milyonkere uyanıyor ben 40 ı çıktıkdan sonra rahat uyusun gazdan kaynaklı diye yağ damlatıyordum büyüdükçe büyüdükçe neler neler denedim fayda etmedi bu yüzden ne yazikki şu iyi geldi diyemiyceğim bu konuda bende çok muzdaripim🤦🏻♀️