4 gündür gündüz uyumuyor en fazla 5 dk daha 75 günlük sürekli huzursuz atak dönemi de değil neden böyle yapar ki eli ağzında sürekli ağzı akıyor sürekli mememde yataga birakinca çığlık atıp ağlıyor hasta mı ki ilk defa böyle oğlum çok sakin bir bebekte normalde içim acıyor ona bakınca akşamları uyuyo ama neden olabilir karışık yazdim galiba kusura bakmayın