Durukizim Herkese iyi akşamlar. Kızım 2.5 aylık. Bugün farkettim de sol gözü çok hafif kısık gibi duruyor. Ayrıca ağlarken gözünden gözyaşı gelmiyor. Bu normal mi? Korona belası var diye hastaneye de götürmek istemiyorum. Ne yapmamı önerirsiniz?
Ozgebrar2019 Bebeklerde ilk zamanlar gözyaşı gelmezmiş diye okumuştum. Ama benim kızımda geliyordu 🤷♀️