DenizAlpinAnnesi Oglum 4 ay 10 günlük bugün resmen anne dedi ay anlikti ama okadar cok sevindimki ne güzel bir duyguymus :)) paylasmak istedim
Aryasare DenizAlpinAnnesi 4 ay 11 günlüğüz ınnee ınnee diye aglar hep 😂 kurban olduklarım cok tatlılar
Fatosloya DenizAlpinAnnesi maşallah bilinçli söylediğine emin misiniz? Kızım 13 aylıkken bilinçli bir şekilde anne demeye başladı.
Fatosloya DenizAlpinAnnesi çok çok güzel bir duygu 😊 kızım anniiii diye uzatıp seslendiginde ölüyorum resmen 🤗
kaganim9 Maşallah inşallah devamı gelir 😅 benim oğlumda 6 aylık bababababa diye bağırıyor eşim hemen havalı havalı efendim oğlum diyo 😂