Benim de oğlum 23 günlük bizimde yüzümüz de isilik çıktı. Doktor kendi kendine geçer dedi ama bilmiyorum. Öyle görünce üzülüyorum. Kimi sütün yağlı diyor kimi kilo alıyor ondan olmuştur diyor. İnternete de çok sıcaktan veya banyo yapmamaktan olurmuş. Geçer elbet diye bekliyorum