Ocakta doğum yaptım şu an doğum iznindeyim. İznim bitince rapor almayı düşünüyordum okul bitimine kadar. Neyse şimdi durumlar malum okullar kapandı. Benim iznim 6 nisan da bitiyor. Sorum şu; okullar o zamana kadar açılmaz ise ki muhtemelen açılmayacak. Benim yine de rapor almam gerekir mi yoksa diğer öğretmenler ile beraber izinli mi sayılırım?Yani resmî prosedürü uygulamam gerekir mi acaba kafama takıldı.