Merhaba arkadaşlar üç buçuk ay önce doğum yaptım. Saçlarım dehşet derecede dökülmeye başladı tutam tutam kopuyormuşçasına :(( bu durum beni piskolojik olarak çok etkilemeye başladı sanırım kel kalmaya doğru gidiyorum. Saçlarımı hiçbir şekilde açamaz hale geldim heryerdeler :(( bu durum başına gelip çözüm bulan varmı ?? Malum doktorlara gidemiyoruz. Yardımlarınız için teşekkür ederim şimdiden