Daha önce meme reddiyle ilgili post açmıştım 2 aylık bebeğim meme reddi yaşıyoruz
3 saatte bir 4 5 dakika anca emiyo bebeğim ama çişli kakalı bezi fazla, uykusu iyi, ağlamıyo pek. Bence o kadar emmeye göre çok aç bu çocuk nasıl anlarım aç olup olmadığını