Eloss5 Kızımın ağzı akıyor eli sürekli agizinda. Açtır deyip mama veriyorum yok almıyor. 3 gündür o kadar huysuzki anlatamam. Ne yapmam gerek önerileriniz nedir acaba…
Masal51 Eloss5 bzmkide eliyle oynuyo surkli 3 aylik olcak agzndan tukurek salyada akiyo bu ayda dis olurmuki cok erken dglmi cnm😥
Eloss5 Masal51 aynı durumdayız bence de çok erken ama bilemedim ki eşim 3 aydan sonra başlamış çıkarmaya:( kehribar sipariş verdim hemen. Onu takacağım:(
GirayinAslisi 3 ayda başlıyor yakaliksiz gezdiremiyosunzu o derece hep akıyor eli hep ağzına oluyor ne bulsa ağzına almaya çalışıyor fln ama dış ne zman çıkar bilinmez bebegimin ki 5 bucuk aylikti çıktı 2 tane alttan ama 3 aydan beri bu halleri vardi
Eloss5 GirayinAslisi aa ondan önceki süreç 3 ayda başlar diyorsunuz yani. Anladım canım. Sağlıklı olsun da o huzursuz oldukça bende öyle oluyorum…
GirayinAslisi Eloss5 evet canım 3 ayda genel olarak her bebekte başlıyor bu durum. Zaten dış çıkaracağı zmanlar huysuzlugu aşırı oluyor sana yapışıp bırakmıyor yani öyle deyim damağında da kabariklik oluyor ordan anlarsınız