Deletedmom23113 Neleroluyorhayatta bende var çok memnun değilim , çabuk çizildi ve fazla ısı vermiyor gibi
mraslan Neleroluyorhayatta Ev hediyesi almıştı arkadaşım memnunum ama dısına bi su geldi kanardı hemen onun yerine tefalinkisini öneririm annem kullanıyor baya iyi hem de kaç senedir kullanıyor
Doruk12 Neleroluyorhayatta bende de var 4 senedir kullanıyorum hediye gelmişti evlenince, çok memnunum 👍
Cnsakf Neleroluyorhayatta berbat ötesi bende var ve ne zaman ısıtsam üstündeki boyası kabarıyor. Karaca mı pazar malımı belli değil. Elektrik sistemi çok kötü
Busra9292 Neleroluyorhayatta annemlere aldım kullanışlı değil, süs eşyası gibi rengi güzel ama kalite yok.