Deletedmom444
[bilinmeyen] kaç aylık
YazCilegi
[bilinmeyen] Hasbinallah ya. Bebeğiniz ne kadarlık? Hiç bişey olmasa bile gaz yapar arkadasım. İnet sütünü sindirecek metabolizması yok o sabinin. Kaynananıza sevgiler
Deletedmom444
[bilinmeyen] inek sütü değil inek sütlü çorba değil mi neticede içinde su da var Bir şey olmaz sadece süt olsa ağır olurdu �nşallah bir şey olmaz
Deletedmom444
[bilinmeyen] ama bir daha vermesin
Thesra
[bilinmeyen]
Piştiği için birşey olmaz merak etmeyin ama bu olmıycağı anlamınada gelmez tabikide bir daha yapmamasını önlerseniz yeterli olur üzülmeyin
deletedmom4842
[bilinmeyen] 1 yaşında önce verilmez inek sütü ama bir şey olmaz inşallah bu kadar korkmayın sorun olursa zaten hastaneye götürürsünüz
Thesra
[bilinmeyen]
Olsun olur böyle şeyler güzelce izah ettikten sonra tekrar yapıcağını sanmıyorum ki dediğimi yapar demenizden çıkardığım sonuç 😌bir sıkıntıda olmaz rabbim bizlere bağışlasın evlatlarımızı🙏🙏🙏