Kuboos_ benim oğlum şu anda 15 aylık oldu 10 kilo ama o aylarda küçüktü yüzü çok ufakti ama kilo alımı gayet iyiydi herkes küçücük gelişmiyor mama ver sen falan diyolardi hatta emzirme konusunda çok direttim. O zamanlar benim davranisimi hatalı buldular sonra meme reddi yasadim dedimki gerçekten ben mi inatlasiyorum bebeğim buyumuyor mu mama veriyim dedim baktım gene aynı ama mama verdikten sonra sütüm azaldı hata ettiğimi geç anladım.