Alaraaa 1numaralı mama bıtmedıyse ve 6. Aya gırıldıyse 1numaraya devam edebılırmıyız ıkı gun sonra tam 6 ay olucak ve 1 gunluk mama kaldı ıkımı almalıyım bırmı anlayamadım yaaa bosuna gıtmesını ıstemıyrm yada 2ye bırgun onceden baslıycaz
Alaraaa [bilinmeyen] tamam sagol 2numara aldım yarın anca ıcıcek zaten obur gun tam 6aylık 1gunden bısı olcagını sanmıyorjm bıde ne farkları oluyorkı besın degerlerımı baktım aynı gıbıydı sankı bebelac gold kullanıyrm