Merhaba arkadaşlar, yüksek tansiyon sebebiyle Adana Medline hastanesinde 36.haftamda sezeryan doğum yaptım. Solunum sıkıntısı olduğu için doğum yapar yapmaz bebeğimi yenidoğan yoğun bakıma aldılar. Medline hastanesi dolu olduğu için Güzelyalı hastanesine gitti bebeğim. Bugün bebeğimi görmeyeli 1 hafta oldu hergün süt götürüyorum ama göremiyorum ve doktor 2 gündür herşeyi çok iyi solunum sıkıntısı yok sarılık yok biberonla besleniyor herşey harika diyor ama bi türlü çıkarmıyorlar bebeğimi hergün bi umutla gidip geliyorum. Acaba kaldığı gün parası alıyorlarmış doktorlar o yüzden boşuna mı yatıyor diye düşünüyorum . Var mı benimle aynı durumda olan ?