Aybuke Merhabalar hanımlar 7 aylık kızım var 1 ay erken doğdu ama devamlı bağıriyor çığlık atıyor biliyorum aç değil bir sıkıntısi yok ama sürekli bağırıyor normal mi acaba böyle olan başka çocuğu olan annemiz var mı
melisaninannesi Aybuke sevinç çığlığı gibi değil mi ? Benimki dikkat çekmek için de bağırıyor ilgilenmediğimizde
cicekannesi22 Aybuke benim kızda öyle kafam ağrıdı valla sinir olduğu zaman kendini sıkıp sıkıp çığlık atıyor 🤦♀️
Eselnef Aybuke benim kızım da uykusu geldiğinde ve sıkıldığında bağırmaya başlayıp devamı çığlık olur isteği yerine gelmezse :) saçlarını falan da çeker hatta🤪
deletedmom555 Aybuke benimki dikkat çekmek için bağırıyor sürekli onunla ilgilenelim istiyor dikkatimiz tw ye gidince çığlık atıyor bide konuşma çabası yüzünden bağırıyor öyle bişey olabilir mi ?
Aybuke melisaninannesi aynen devamlı ilgi istiyor yürütecine falan koyunca hep bağırıyor napcam bununla böyle bilmiyorum basım şişti :)
Aybuke Kutay_16 yok benimki sonra gülmüyor ama cigirmaktan sesi kısilcak onların hoşuna gidiyor olabilir sesleri ama maruz kalan bizler için çok da hoş değil :)
Aybuke cicekannesi22 sinir olduğu zaman olsa sadece tamam benimki normal andada bağırıyor sesini kesfediyr heralde :)
Aybuke Prensesssss iste ağlamak değil benim kızıminki bağırıp çığlık atıyor devamlı anlamadım bende niye böyle yapıyor devamlı aaaa niye bağırıyor bir de bir ince sesi var cam catlatir :)
Aybuke Eselnef bir istegi olsa da bağırsa tamam ama bir yemek yerken susuyor bir de uyurken nerdeyse bütün gün bagris içinde :)
Aybuke melisaninannesi yok oturamiyor benim kızım ama 35 haftalık doğdu 2120 gramdi daha dönmüyor bile sadece 1 kere döndü onu da tesadüfen diye düşünüyorum :)
Aybuke deletedmom555 evet dediğiniz gibi dikkat çekmek için bağıriyor olabilir ama onunla ilgilenip oyun oynadigimizda bile gülmesi bagirmak gibi :)
G-K Aybuke benim oğlumda karnı tok altı temiz gazını çıkartıyorum bi anda bağırmaya başlıyor çığlık gibi değil ama boğazlarını ağrıtacak diye korkuyorum
Aybuke G-K benimki basbayağı çığlık atıyor sanki operaya çıkacakmis gibi ses açıyor bende artık sesi kısilcak diye düşünüyorum :)