Ummeymen Aptamil de ısrar edin derim,başka mama vermeyin.Ben oğluma 5. Ayda ek gıda tadimlari yapıp 6. Ayda tam olarak geçmiştim ek gıdaya, erken verilmesi bebeklerin organ yükünü artırıyor, Aptamil de ısrar edin, pirinç unlu elma püresi verebilirsin şimdi,alerji riski de düşük.Bir de Aptamil in tahıl bazlı mamaları var hipp in de, üstünde 5. Aydan itibaren yazıyor onları verebilirsin