ozgdnc Merhaba arkadaşlar, normalde sleepy natural ıslak mendil kullanıyorum ama ikizlerim var malum baby turconun ıslak mendil fiyatı baya uygun ancak içeriğine ulaşamadım araştırmalarımda. Kullanan varsa bana içindekileri yazabilir mi ona göre sipariş vericem 🙏
Mutluluk ozgdnc yanlış hatırlamıyorsam bır annemiz almıştı ama baya ıslak olduğunu söylemişti yani sulu Yanlis da bilgi vermek istemem gene de Postunuz üstte kalsın 😊
Mom084 ozgdnc ben kullanıyorum aslında güzel ıslak mendil pişik te etmedi bizi bezide güzel aslında ama benim kızım.18 aylık çişini kaldıramadı dışarı çıkış olunca bıraktım ama ıslak mendili güzel
Deletedmom819 ozgdnc ilk gün pişik yaptı sonra normale döndü.ilk başta beğenmemiştim hatta kötü diye de yorum yapmuştım. beğendim bi paket bitirdik. Şimdi bir paket daha başlıyoruz .
Nurtalib ozgdnc bende kullaniyorum fena degil ya sleppy izotonik kullaniyordum ucuz olunca bunu aldim ikiz annesiyim bende
Scs4108 ozgdnc aqua, parfum, C12.15 pareth. 12,polysorbate 20,propylene glaycol, glycerin, benzalkonium chloride, piroctone, olamine, citric acid
Eloerva ozgdnc içinde parfüm var canım. Sleepy natural kullandığına göre temiz içerik arıyosun anladığım kadarıyla. Eğer öyleyse bu ürün tatmin etmez çünkü dediğim gibi buram buram parfüm kokuyor. İnternet sitelerinde indirimleri takip ederek temiz içerikli ürün yakalayabilirsin yada şokta bebeland diye bi marka var onun yenidoğanı da uygun fiyat ve temiz ürün.
ozgdnc Eloerva Alisa58 Evet temiz içerik arıyorum. Gönül isterki pamukla yapıyım ama iki bebek ve tek başıma ilgileniyorum yardımcı kimsem yok ☺️ o yüzden en temiz içerikli ıslak mendil olsun ama biraz da uygun olsun istiyor insan. 🙈 Yine sleepy natural dan devam edicem anlaşılan 🙏 çok teşekkür ederim içerik hakkında bilgi verdiğiniz için
Alisa58 ozgdnc sleepyyy Yenidoğanla hiç alakası yok maalesef kokulu eğer file market varsa çevrenizde onun sensitiveee ıslak mendili var kokusuz pişik yapmıyor yenidoğan gibi çok güzel
Alisa58 ozgdnc tabiki çok zor işiniz file varsa sensitive kendi markası var tavsiye ederim ben çok memnunum