ilk_annelik ekgidatarifleri diye sayfa var instgramda ben cok begendim acıkcası verilmesi gereken seyleri guzel ayarlamıs aylara göre doktor onaylıymıs onun besinleride , ek gıda anneleri diye bir sayfa var orda Bi tık ayına uygun olmayanlar var o yuzden onu baz almayın derim ama ekgıdatarifleri sayfasına bakın benim 6. Ay icin birsürü tarif kaydettim fakat söyle birsey ilk öncelikle 1 cay kasıgıyla baslayıp 1 hafta sonuna kadar hergün 1 arttırarak gidip 7 kasık tattırarak besinleri gitmeniz gerek 6. Ay genelde tadım ayıdır , o yuzden tatları anlaması onun icin cok önemli karıstırmadan tek verin , patates, bal kabagı , havuc , elma. Gibi tek tek birde sabah ögününde baslayın bir sonraki hafta yeni besine gecince sabah ögününde yeniyi öglen de gecen hafta verdiginiz besini verin